_Challenges
-
Byhand Challenge “French”
Here’s a shrine that I made some time ago, using a french phrase. (sorry, no bigger pic). It’s my entry for this weeks CreatedByHand Challenge.
-
Ich bin peinlich
I won the third place in the “most embarrasing favoruite song under the sun” by sandra & steffi. Vor Kurzem habe ich bei Sandras und Stepahnies “Das peinlichste Lieblingslied unter der Sonne Award” mitgemacht. Da ich in früheren Tagen im letzten Jahrhundert durchaus zweifelhafte Phasen durchlebte, mußte ich nur etwas in meinem Erinnerungen kramen, um so manches peinliche Kleinod hervorzuholen. Und was soll ich sagen? Mein Beitrag hat es auf Platz 3 geschafft. Hier ist mein Preis (Award nennen Sandra uns Stephanie das): Jetzt geh ich mich aber erstmal verkriechen. Wie kann man nur so die Hose runterlassen? Und weils so schön war, hier gleich nochmal: [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=iBrhBxnNa_g&hl=de&fs=1&]
-
Wednesday Stamper :: Faeries ::
My entry for the Wednesdasy stamper challenge *Faeries*. The rubberstamp with the quote is from Quietfiredesign. The background is made with alcoholic inks (copic refiller) on glossy paper.
